Den som säger att pengar inte kan köpa lycka har handlat i fel affärer

2014-03-18 15:57:11 / inhandlat  

 

Tänkte bara visa lite grejer jag köpte när jag var i Stockholm. 
Handlade nästan bara på butiker som vi inte har här hemma.
Det gör ju att det faktiskt känns ännu roligare att handla 
måste jag ju säga.


Finafina tröjan från Carin Wester, bra att ha nu i vår då det 
blir lite varmare. Och tröjan från Acne passar ju kanon nu 
när vintern bestämde sig för att komma tillbaka.

Tröja från & other stories. Kul med lite färg, annars lätt att köpa 
på sig massa svart när det är så grått ute.




 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.