Midsommar i Köpenhamn

2014-06-25 22:02:57 / me myself and I  

 

Hemma efter en kanonhelg i Köpenhamn. Åkte med killen och två av mina kompisar. Kul att för
en gångs skull göra något speciellt på midsommar. Även fast vi inte firade en klassisk midsommar
med midsommarstång och sillunch och grejer, inte så konstigt då Danmark inte firar midsommar men.
Vi åt ju i och för sig smørrebrød med rökt lax så gaaanska nära sillunch ändå ;)


Sen gjorde vi typ allt man kan göra som turist där. Så sjukt nöjd nu i efterhand att vi fick se
så mycket av staden. Blir så lätt att man bara går runt och kolla på stan och så men för oss 
blev det knappt något av det, vi shoppade lös på taxfreen istället.

Innan en båttur i nyhavn

Så fin stad



På zoo, dom hade typ alla djur man kan tänka sig.

Jakob och världens längsta man.

Längst upp på ett kyrktorn.

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.