Details

2014-06-27 16:25:37 / inspiration  

 

Små detaljer kan göra mycket hemma ändå. Har blivit less på
vår badrumshylla hemma, ganska tråkig med glasskiva måste 
jag ju säga. Så därför bytte jag ut den mot en marmorskiva
som jag hittade i mormor och morfars trädgård härom dagen. 
Dom skulle slänga bort den så det var bara för mig att ta hem den.

Så här såg den ut före

Och nu ser den ut så här

Vi fick ju såklart såga till den så att den fick rätt mått. Tur jag 
har eb pappa som kan både fixa verktyg för det och hjälpa mig 
att få till den storlek jag ville ha. Inte jättestor skillnad men ändå.

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.