Påsk

2014-04-17 18:12:27 / me myself and I  

 

Skärtorsdag idag! 
Fick ett påskägg av pappa, med en massa godis såklart.
Under hela min uppväxt tror jag aldrig att mina föräldrar har glömt bort att ge mig och
mina systrar varsitt påskägg. Hatar inte traditioner ändå.
Medans de flesta säkert är supernöjda över att det nu är tre röda dagar på fyra dagar.
Innebär för de flesta att de får en långhelg ledigt. Det får inte jag!
Ska jobba alla dessa dagar men det är inget dåligt egentligen för cash is king så att säga. 

Har fått träffa en efterlängtad vän idag också, har inte träffat henne på ett bra tag nu.
För sist hon var hemma lyckades jag ju jobba exakt alla dagar typ. 
Blev en liten sväng på stan och sen blev det en lång lunch måste man ju säga då vi 
satt på caféet i cirka fyra timmar, haha. Vi hade så mycket att prata om så tiden bara rann iväg.
Men jag gillaré!

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.