summerbreeze

2011-05-04 16:07:50 / me myself and I  

 

Sitter med svenskatalet i morrn
som jag ska hålla i morrn
känns ju bra att jag är klar
och ännu bättre att jag kommer
vara helt förberedd och så
superkul.
lär mig aldrig att man kanske
inte ska göra det i sista sekunden
för en gång skull
men det är ju trevligt
eller?
kommer troligtvis vara det
sista svenskatalet jag har.
någonsin.
inte klagar jag e
hähä 

Det gör ju inte saken bättre
att ebba och hennes kompisar
låter som att dom är hundra pers
istället för tre...
men vad gör man?
ska snart åka iväg på träning också
talet får bli kvällen och nattens syssla
helt enkelt.
kult!

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.