what are words?

2011-03-23 17:12:32 / inhandlat  

 

Hade ju långdag idag, fettdrygt
men det gick ju bra i alla fall
hähä ;)
jag och pick kom ju igång med
projektarbetet nu igen i alla fall
så det var ju duktigt av oss
vi gjorde formen till skålen,
så nu ska den torka, och brännas
sen blire glasbränning, canon! 

Köpte ett armband och ett par shorts idag
älskar shortsen!
tror att de kommer att komma
till stor användning nu i vår och sommar
och jag funderar på att köpa dom
i kanske en färg till,
antingen svarta eller vita,
men vi får seeee ;)



 



Kommentarer
2011-03-30 / 00:58:12  / URL: http://paulinedblad.blogg.se/
paulin

åh jenkan!! dom där shortsen är fett snygga.

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.