Åbosjö

2011-03-11 16:47:15 / me myself and I  

 

Det blir Åbosjö över helgen med familjen
känner att det kommer bli en fartfylld helg
hahah elleeeeer?
nämen det blir nog bra
får hålla tummarna på att det finns nån värme
i huset då vi kommer fram
lite jobbigt annars ju ;)
Sen får jag se om jag får tag på ett internet när jag är där
hoppas på att Ove är där och låter mig få koden till hans
hehhe ;)
Sen måste jag ju säga att det var roligt att träffa pollie idag
inte för att det blev sån lång stund men ändå
tack olivia! :D 



 



Kommentarer
2011-03-11 / 19:29:36  / URL: http://oliviacarina.blogg.se/
OLiViA

ja det var trevligt att sitta och prata en stund! :D välbehövligt ;)

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.