well done!

2011-06-07 15:23:52 / me myself and I  

 

lyckades försova mig fem timmar idag
bra jobbat!
misssade studentsången och
köp av biljetter till 48-timmars och studentkvällen
men tack vare Erik så har jag en av biljetterna
i alla fall så det är ju bra
får fara tidigt till marrycan på onsdag och
hoppas på det bästa helt enkelt
har även hunnit med en lunch med mamma
och köp av smycken till balen
så det är ju canon!
får gå och byta i morrn om det inte passar
hähä ;)
tummen upp på det!

 



Kommentarer
2011-07-15 / 07:52:31  / URL: http://erlandalba.blogstie.com
Erlandalba

Keep up these useful pieces.

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.