...

2011-07-12 00:08:12 / me myself and I  

 

kan ju säga att resan har varit bra
har hunnit med halva sverige nu när jag varit borta
har varit i Halmstad där det bara blev stan en snabbis,
Tylösand, där det blev sol och bad och bara hade det skönt
i Göteborg var vi på nordstan och på liseberg
där jag för övrigt riskerade mitt liv med att åka Atmostfear
fast jag hatar frittfall så väljer jag att åka den som är
högre och åker snabbare än vad frittfall gör, bra jenny!

När vi var i Mossholmen så gick vi över till klädesholmen
bara gick runt och kollade typ, mysigt värre
Sen i Västerås gjorde vi inget speciellt, det var några
asskumma polacker i husvagnen bredvid men det är luuungt
och nu är jag som sagt i Sundsvall och i morrn blir det birsta
så nu vet ni!
kul för er hhöhöhööh


 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.