Life is a highway

2011-07-28 16:32:03 / me myself and I  

 

var ju med klassen och åt på
public igår, huuur gott som helst
och mycket trevligt ;)
sen gick vi upp till robin ett tag
innan vi gick ner på harrys
som jag halvt var inställd på att
jag skulle skippa
men det blev en lyckad kväll
trots allt, och eftersom inträdet
på harrys var gratis så tänkte jag
att jag kunde jämna ut det lite
och ta en taxi hem, inte min
bästa idé direkt, men det är naaajs 

Och nu blir det en fika med mäjtiepäjt
som jag inte sett skymten av sen balen
förutom igår så det blir trevligt de!
sen blire bio med fölke! :)

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.