No one will know

2011-01-05 17:54:04 / me myself and I  

 

Har nyss ätit kasslergryta och makaroniii ;D

och varje gång jag tänker kassler så tänker jag inte på maträtten kassler i första hand, utan mina tankar går direkt till en person som har en liiiite för tajt nättröja typ. Jag säger bara vaaaarför? ;D

Men det är roligt höhö

jag och koffer har varit ute på en prommis idag, mötte upp han,

sen gick vi ner mot vattnet, okej isen.

Sen besegrade vi isen och gick raka vägen över till överhörnäs

skulle gå till koffe men tiden kom ikapp oss så vi fick lov att vända och traska hemåt.

Han kanske får besök en annan gång hähä ;D

 

Sen känner jag mig jättebusig som har bytt från bloggplatsen till blogg.se

och bytt bort lies har jag också gjort o:

det kommer kanske inte funka i längden men det får göra det så länge

eftersom lies inte vill vara ledigt så är det här bästa sättet att lösa ett problem på

HAHA

kanske byter namn seeeeen (y)

 

 



Kommentarer
2011-01-05 / 19:33:53
pick

det blev ju skitbraaa;D;D

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.