just go with it

2011-01-10 18:02:11 / me myself and I  

 

Första skoldagen av min absolut sista termin på parkskolan är avklarad.
Den gick rätt snabbt ändå.
Vi började 8.10 och slutade 13.40.
Så det är ju rätt najs ändå ;)
Började med matte E idag också
alltså fy faaan va jobbig den här kursen kommer bli känner jag!
Första lektionen - läraren var inte där utan rektorn som alltid ska vara så jävla sur jämt
Sen fick vi böckerna, och börja räkna direkt!
kul. verkligen.
och kul att det var repetition och jag inte hade någon aning om hur man gjorde
GOOOOSH!
men det löser sig alltid! ;)

I morrn strävar jag och erica efter att göra klart vår sista uppgift i fysik.
Sen efter att vi har lämnat in den och haft det där muntliga "provet"
så är det aldrig mer fysik!
aldrig mer!! :D:D

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.