easy come easy go

2011-01-08 15:42:13 / me myself and I  

 

Jag ligger fortfarande i sängen, i väntan på bättre tider typ
men jag har faktiskt varit upp och duschat så det är ju klart i alla fall
jag kände att jag luktade typ rökmaskin eller nått
så jag tyckte det var en ganska bra idé att springa genom duschen höhö
jag känner att det kommer vara en seg dag idag,
jag menar klockan är snart fyra och jag har inte ens klätt på mig än
tur att jag börjar sent på hockeyn idag i alla fall
så jag slipp tänka på det nu hähä
Sen sitter pappa vid datorn utanför mitt rum och lyssnar på massa dålig musik
basen är typ på högsta också
så det ska dunka lite extra i huvudet
såhär en lördagsmorgon/dag/snartkväll
jag gillar det inte!

Sen ska jag lägga upp bilder från gårdagen också
men det kommer sen
när jag har fått kameran av mäjt
som han har hemma hos sig
tillsammans med mitt bankkort, pengar, leget och väskan
hahah

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.