Jag läste om någon som stal en bil

2011-02-07 18:29:31 / me myself and I  

 

JAG HAR TAGIT KÖRKORTET
OCH JAG ÄR SÅ SJUKT JÄVLA GLAD JUST NUUU
ALLTSÅ KÄNSLAN ATT ALDRIG MER:
+ BEHÖVA SKIPPA SOVMORNAR FÖR ATT HA KÖRLEKTION
+ BEHÖVA HÖRA ATT MAN SKA KOLLA SPEGLAR, PLACERA, STOPP (trots att jag vet att man SKA men alla glömmer nån gång ibland) hähä
+ BEHÖVA SITTA MED DEN DÄR JÄVLA BOKEN (som förövigt kanske bränns upp så småningom)
+ BEHÖVA FUNDERA PÅ HUR DET SKA GÅ
+ BEHÖVA KRÄVA SKJUTS AV MAMMA OCH PAPPA OM JAG SKA NÅNSTAN
ÅHHH DET ÄR SÅÅÅ BRA! :D:D
OCH NU BLIR DET TÅRTA HÄHÄÄHHÄ ;D
CAAAANON!

okej update: INGEN TÅRTA FÖR MIG
EFTERSOM DET VAR EN MANDELTÅRTA -.-
TACK SÅ HEEEEEMSKT MYCKET MAMMA OCH PAPPA
HHAHAHAH

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.