ohja!

2011-02-25 16:29:44 / me myself and I  

 

Sitter framför tvn i väntan
på att pick ska glida in
i själevad med sin motorbil
för när hon kommer ska vi
ta min motorbil och åka till max
äntligen får jag det jag längtat efter
hela veckan
hahah
det är jag värd!
höhö ;)

sen måste jag ju säga att
jag skjutsade hem koffer idag
min första passagerare!
förutom mamma och pappa då
men både han och jag
kom hem hela och rena osv. osv.
så det är ju bra!
vi kom ju fram till att jag var hans
första passagerare då han
hade tagit körkortet också
så det är lite coolt ändå ;)
häh ;)
tummen upp på det!

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.