puss på livet

2011-04-13 17:42:43 / me myself and I  

 

Bra dag idag!
I för sig började den med
att jag försov mig fettmycket
meneeee jag speedade
så på sisådär 12-13 min så var jag ute
och började min cykelfärd mot skolan
gick ju asbra de däär
lite kallt men annars så!
kanske cyklar i morrn med,
få la se hu he bli
sen så verkar ju våren vilja komma nu
sommarn också
eftersom det var supermegajättevarmt i måndags
och rätt varmt idag också
så det gillas ju skarpt!

kanske har kommit på vad jag ska
prata om på svenskatalet också
så nu blir det väl att börja skriva om jag inte ändrar mig
men det är ju ett plus om jag gör klart det innan helgen i alla fall
hähä ;) 



 



Kommentarer
2011-04-13 / 23:00:42
anonym

Vad är det där i hörnet tro? Är det kanske den vackraste armen mina ögon skådat?

Aldrig har en sådan perfekt arm uppenbarat sig för världen!

För att inte tala om knäet.. vilken skönhet!



Önskar att även min arm och mitt knä var lika vackra som dessa!



 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.